Lupta: Diferență între versiuni

De la Tribalwars Wiki RO
Jump to navigation
Fără descriere a modificării
 
(Nu s-au afișat 9 versiuni intermediare efectuate de alți 3 utilizatori)
Linia 58: Linia 58:
Se poate evita spionarea doar prin recrutarea de spioni proprii. Atunci când eşti atacat cu spioni, proprii spioni atacă spionii inamici, dar niciunul din spionii tăi nu moare.
Se poate evita spionarea doar prin recrutarea de spioni proprii. Atunci când eşti atacat cu spioni, proprii spioni atacă spionii inamici, dar niciunul din spionii tăi nu moare.
Cu ajutorul propriilor spioni se pot primi informaţii despre trupele care staţionează în interiorul unui sat.
Cu ajutorul propriilor spioni se pot primi informaţii despre trupele care staţionează în interiorul unui sat.
Pentru a se apăra cu succes, în faţa unui atac de spionaj, apărătorul trebuie să aibă în sat un număr de spioni cel puţin la fel de mare ca al atacatorului.
Pentru a se apăra cu succes, în faţa unui atac de spionaj, apărătorul trebuie să aibă în sat un număr de spioni in proportie de 2:1. La un procentaj de minim 1:1 atacatorul va spiona doar trupele, cladirile si trupele trimise afara ca suport sau atac nu vor fi spionate.


===Paladin===
===Paladin===
Linia 107: Linia 107:


===Simulator===
===Simulator===
Simulatorul îţi permite să estimezi rezultatul unei lupte viitoare. Pentru acesta, se introduc în simulator trupele care vor participa la luptă din partea atacatorului şi a apărătorului. zidul şi moralul După acestea, simulatorul calculează rezultatele luptei şi afişează pierderile. Poţi, de asemenea, să modifici norocul. Întotdeauna e bine să calculezi ce se întâmplă în cel mai rău caz posibil (şi anume, moral -25%).
Simulatorul îţi permite să estimezi rezultatul unei lupte viitoare. Pentru acesta, se introduc în simulator trupele care vor participa la luptă din partea atacatorului şi a apărătorului, zidul (nivelul acestuia) şi moralul După acestea, simulatorul calculează rezultatele luptei şi afişează pierderile. Poţi, de asemenea, să modifici norocul. Întotdeauna e bine să calculezi ce se întâmplă în cel mai rău caz posibil (şi anume, moral -25%).
Iată un exemplu al unei bătălii calculate de către simulator:


===Mod de dormit===
===Mod de dormit===
Modul de dormit se aplică doar rundelor Speed. Permite jucătorilor să ia o pauza (datorită vitezei mari), în funcție de setările respectivei runde. În timpul în care un jucator se afla în modul de dormit,acesta nu poate fi atacat.
Modul de dormit se aplică doar rundelor Speed. Permite jucătorilor să ia o pauza (datorită vitezei mari), în funcție de setările respectivei runde. În timpul în care un jucator se afla în modul de dormit,acesta nu poate fi atacat.


===Regula pentru fermă===
===Bonus de noapte===
===Bonus de noapte===
Bonusul de noapte este valabil între orele 0 şi 8(în funcție de setarile respectivei lumi. Dacă este activat, este astfel setat încât apărătorul beneficiază de un bonus de 100%, în cazul unui atac.
Bonusul de noapte este valabil între orele 0 şi 8(în funcție de setarile respectivei lumi. Dacă este activat, este astfel setat încât apărătorul beneficiază de un bonus de 100%, în cazul unui atac.
Bonusul nu afectează spionarea satelor de barbari. Raportul arată daca bonusul a fost activ în timpul atacului.
Bonusul nu afectează spionarea satelor de barbari. Raportul arată daca bonusul a fost activ în timpul atacului.


===Prima biserică===  
===Prima biserică===
[[Fișier:Church_f1.png‎]]<br>
Începi jocul cu o biserică. Această biserică este deosebită Biserică. Are o rază de influenţă mai mare, dar nu poate fi mărită.
Dacă pierzi satul cu prima biserică, o poţi reconstrui mult mai ieftin în alt sat.
Prima biserică nu poate fi distrusă de catapulte.
 
===Biserică===
===Biserică===
Biserica întăreşte credinţa locuitorilor din satele învecinate. Fără biserică, trupele acestui sat şi a satelor aflate în raza de influenţă a acestei biserici, vor lupta doar cu jumătate din putere. Fiecare din satele tale ar trebui să fie în raza de influenţă a unei biserici. Poţi construi numai o singură biserică în fiecare sat. La început ai prima biserică.
Biserica poate fi atacată prin catapulte-spre deosebire de prima biserică. Biserica are o rezistenţă mai mare împotriva catapultelor, decât orice altă clădire care se află la acelaşi nivel de construcţie.
În momentul în care ai mai multe sate, îţi mai poţi construi o biserică. Aceasta este o clădire foarte scumpă, pentru care ai nevoie de multe locuri în fermă, deci nu trebuie să o construieşti în fiecare din satele tale. Bisericile noi, construite de tine pot fi mărite. Cu cât mai mare nivelul de construcţie al bisericii, cu atât mai mare va fi şi raza ei de influenţă.
În privirea grafică a satului, poţi vedea dacă satul tău se află în raza de influenţă a unei biserici şi câte biserici îţi măresc puterea. Pe hartă poţi vedea raza de influenţă a bisericii tale. Cercul albastru arată raza de influenţă.
Biserica va fi distrusă la cucerirea unui sat.
Un sat necesită doar o singură biserică, pentru a avea puterea completă de luptă. Dacă mai construieşti încă o biserica nu-ţi vei mări puterea.
Numai biserica ta poate mări puterea de luptă a trupelor tale. Bisericile membrilor tribului tău nu au influenţă asupra trupelor tale.
Dacă sprijini un jucător, este valabilă influenţa bisericii lui
La atac este important satul din care vin trupele tale. Dacă acesta se află în raza de influenţă a unei biserici, atunci trupele tale vor lupta cu puterea deplină. În cazul acesta este totuna, dacă satul atacat se află în raza de influenţă a bisericii tale sau nu.


==Cucerirea satelor==
==Cucerirea satelor==
Linia 139: Linia 154:
Numărul de generaţii nobile care pot fi create depinde de numărul de taleri de aur pe care îi deţii. Talerii pot fi bătuţi în interiorul Curţii Nobile. Prima generaţie de nobili costă doar un taler, al doilea doi taleri, al treilea trei taleri, s.a.m.d. Talerii nu se pot pierde, chiar dacă se pierde o generaţie de nobili sau chiar un sat. Ei sunt stocaţi la nivel global şi nu trebuie transferaţi între sate, pentru a-i păstra.
Numărul de generaţii nobile care pot fi create depinde de numărul de taleri de aur pe care îi deţii. Talerii pot fi bătuţi în interiorul Curţii Nobile. Prima generaţie de nobili costă doar un taler, al doilea doi taleri, al treilea trei taleri, s.a.m.d. Talerii nu se pot pierde, chiar dacă se pierde o generaţie de nobili sau chiar un sat. Ei sunt stocaţi la nivel global şi nu trebuie transferaţi între sate, pentru a-i păstra.
Talerii de aur doar creează condiţiile pentru antrenarea generaţiilor nobile. Pentru a recruta un nobil tot trebuie să dispuneţi de resursele necesare.
Talerii de aur doar creează condiţiile pentru antrenarea generaţiilor nobile. Pentru a recruta un nobil tot trebuie să dispuneţi de resursele necesare.
===Alte informatii utile===
- Limita ferma - numarul maxim de trupe care sunt eficiente in aparare ( nr/nivel , ex : 200 unitati/nivel inseamna ca la o ferma nivel 30 numai 6.000 de unitati vor fi eficiente in aparare ; limita ferma - nu - inseamna ca nu exista limita, standard ).<br><br>
- Atac/suport gap - distanta minima intre atacuri lansate de pe acelasi sat.<br><br>
- Fake limit - numarul minim de unitati ( calculat in locuri ocupate in ferma per unitate ) ce poate fi trimis in atac. ( 1% inseamna ca se pot trimite minim 1% din numarul de puncte al satului de plecare, ex : sat de 10.000 puncte - minim 100 trupe ) - nu se aplica la satele barbare.<br><br>
-Satele de barbari/bonus cresc pana la x p - satele barbare pornesc cu acelasi numar de puncte ca satele jucatorilor, cresterea nu este influentata de viteza serverului.<br><br>
- GN - generatii nobile.<br><br>
- Curte nobila pe pachete, este sistemul clasic al curtii pe 3 nivele in care talerii sunt inlocuiti cu pachete, pot fi cu pret constant sau crescator ( la GN ).
- Cost taleri redus ( factor x ) : costul normal al talerilor este 28.000 30.000 25.000, factor 0,x inseamna costul normal inmultit cu factorul ( ex: factor 0.5 inseamna cost taleri la jumatate din normal ).<br><br>
- Randomizare comenzi cu x ( secunde ) - la fiecare comanda de atac sau sprijin sunt adaugate sau scazute, in mod aleator, intre 0 si x secunde la timpul de sosire.<br><br>
<b>Limita de farmare</b><br><br>
1. Limita fixa ( de ex : limita prada 2.000.000 resurse in total ) - asta inseamna ca pe runda sau pe zi, in cazul rundelor mai lungi de 24 de ore, pot fi farmate doar 2.000.000 resurse pe runda sau pe zi )
2. Limita variabila
Factor "n" , n este un numar, spre exemplu 10.000. Cantitata de resurse farmate se socoteste astfel : n x ( nr de zile pe runda + nr de sate )
In cazul exemplului cu 10.000, veti putea farma in prima zi si daca aveti un sat 10.000 x ( 1 + 1 ) = 20.000, daca aveti 2 sate in prima zi 10.000 x ( 1 + 2 ) = 30.000, etc.
Atentie !
Maxim "m" resurse , inseamna ca veti putea farma maxim "m" resurse pe zi, indiferent de rezultatul formulei de mai sus.
Exemplu concret este runda 3040.
Conform datelor de mai sus veti putea farma in prima zi si daca aveti doar 1 sat : 300.000 x ( 1 + 1 ) = 600.000 resurse in total
Daca aveti 2 sate in prima zi veti farma 300.000 x ( 1 + 2 ) = 900.000 resurse in total, si asa mai departe.
Maxim 9.000.000 pe zi = nu veti putea farma mai mult de 9.000.000 resurse in total pe zi indiferent de rezultatul calculului de mai sus.
Cantitatea de resurse jefuite se poate vedea la piata centrala sub forma :
Materii prime acaparate: 24,897/612,500
Nota :
Limita zilnica de prada va creste cu "factorul / 24" in fiecare ora de la incepera lumii.
EX : La factor 300.000, limita va creste cu 12.500 pe ora.

Versiunea curentă din 13 ianuarie 2016 07:12

Sistemul de luptă Informaţii de bază Informaţii de bază privind, atacul, comanda de suport prin care îţi poti sprijinii prietenii şi spionajul asupra altui jucător.

AvansatAici se regăsec informaţii despre abilităţi speciale şi particularităţi ale sistemului de luptă.

Cucerirea satelorDesigur, scopul principal al jocului este dezvoltarea cât mai rapidă şi cucerirea altor sate. Poţi găsi sfaturi despre aceasta în secţiunea următoare.

Informaţii de bază

Informaţii de bază Aici poţi găsi informaţii despre cum să ataci si să te aperi eficient.

Piaţa centrală

Place1.png

Piaţa centrală este locul principal al trupelor tale si locul de unde le poţi controla. Sub “comenzi”poţi trimite trupele tale sau să anulezi trimiterea lor în primele minute. 10 minute Cand dai click pe “Trupe” vezi toate unităţile care sunt în alte sate sau care sunt trimise din alte sate în acel sat.

Cum să ataci

De îndată ce ai antrenat câteva unităţi, poţi începe atacurile asupra celorlaţi jucători. Intră pe harta şi alege un sat. Selectează "trimite trupe". Este important să nu scapi din vedere faptul că fiecare sat are propria apărare de bază, precum şi posibilitatea ca în satul atacat să staţioneze trupe. Toate unităţile au caracteristici diferite, ceea ce le face bune in atac sau mai bune în apărare. Vei găsi mai multe detalii în Descrierea unităţilor. Atac.jpg

Cum să te aperi

Dacă eşti atacat, de obicei atacatorul vrea ori resursele tale, ori vrea să-ţi cucerească satul. Dacă nu există nobili incluşi în atac, atacatorul încearcă probabil să-ţi fure resursele. Există câteva mici lucruri care le poţi face pentru a te apăra

Contactează tribul Păstrează cantităţile de resurse scăzut, folosindu-le imediat ce se produc. Construieşte-ti ascunzătoarea şi zidul

Toate unităţile au caracteristici diferite, ceea ce le face bune in atac sau mai bune în apărare. Vei găsi mai multe detalii în Descrierea unităţilor.

Ascun.jpg

Cum să trimiţi suport defensiv

Se întâmplă adeseori ca un coleg de trib să aibă nevoie de ajutorul tău. Îi poţi trimite acestuia resurse sau suport defensiv. Pentru acesta, trebuie sa te duci la Piaţa centrală, unde să introduci coordonatele satului şi numărul de trupe pe care doreşti să le trimiţi ca suport. După care dă click pe "Suport" şi "Ok", pentru confirmare. Când trupele tale de sprijin sunt atacate în satul altui jucător, vei primi un raport, incluzând numărul trupelor pierdute. Nu poţi vedea cine şi cu ce a atacat. Când trupele tale nu mai sunt necesare în acel sat, ele pot fi retrase. Pentru aceasta, click pe piaţa centrală şi apoi pe "trupe". Acolo poţi retrage o parte din ele, sau pe toate.

Sprijin.jpg

Viteză

Viteza unităţilor o poţi vedea în Descrierea unităţilor. Dacă trimiţi mai multe unităţi împreună, viteza se va ghida după cea mai înceată unitate. Trupele folosesc întotdeauna drumul direct, deci merg diagonal peste câmpuri. Lacurile şi munţii nu le influenţează cu nimic direcţia sau viteza.

Zidul

Zd.png
Zidul are o mare influenţă asupra potenţialului defensiv al unui sat. Afectează atât potenţialul defensiv de bază, al satului, cât şi potenţialul defensiv al trupelor. La începutul jocului, în special, zidul iţi este de ajutor în apărarea faţă de cei care încearcă să-ţi jefuiască resursele. Mai târziu, un zid construit la nivel maxim este baza pentru orice armată defensivă.

Spionajul

Cu ajutorul spionilor se pot obţine informaţii despre satele adversarilor. Pentru a spiona un sat pur şi simplu se atacă acest sat cu spioni, la fel ca şi cu oricare alt tip de unităţi.

Se poate evita spionarea doar prin recrutarea de spioni proprii. Atunci când eşti atacat cu spioni, proprii spioni atacă spionii inamici, dar niciunul din spionii tăi nu moare. Cu ajutorul propriilor spioni se pot primi informaţii despre trupele care staţionează în interiorul unui sat. Pentru a se apăra cu succes, în faţa unui atac de spionaj, apărătorul trebuie să aibă în sat un număr de spioni in proportie de 2:1. La un procentaj de minim 1:1 atacatorul va spiona doar trupele, cladirile si trupele trimise afara ca suport sau atac nu vor fi spionate.

Paladin

Unit knight 60.png

Fiecare jucător poate avea un paladin. Pentru a recruta un paladin trebuie să intri la "Statuie". Poţi să-ţi redenumeşti paladinul, dacă doreşti. Dacă paladinul moare, poate fi refăcut la statuie.

Paladinul este o completare a trupelor tale pentru începutul jocului. El îţi micşorează pierderile şi te poate ajuta şi la transportul resurselor. Paladinul este o completare perfectă pentru trupele tale defensive. Este foarte efectiv, atunci când mai mulţi prieteni sau membrii ai tribului trimit trupele lor cu paladini spre un jucător. Aşa pot fi învinse şi armate foarte mari. Bonusurile obiectelor se adună. Dar bonusul fiecărui obiect se consideră doar o singură dată.

Paladinul are un rol foarte important şi pe parcursul jocului, prin faptul că el măreşte viteza trupelor tale de sprijin. Fiecare trupă de sprijin care porneşte la drum cu paladinul, va prelua viteza acestuia. De exemplu, luptătorii cu sabia pot înainta cu o viteză dublă faţă de viteza lor normală de marş. După ce vei construi mai multe statui, poţi muta paladinul din sat în sat.

Camera de arme

Camera armelor conţine artefacte cu care vă puteţi echipa Paladinul. Paladinul găseşte noi artefacte simultan cu creşterea experienţei sale ofensive Paladinul adună experienţă tot timpul; totuşi, viteza sa de colectare creşte cu cât acesta participă la atacuri asupra unor sate apărate.

Inventory.jpeg

Pentru a înarma Paladinul tot ce trebuie să faceţi este să daţi click pe artefact, în camera armelor. După ce aţi făcut acest lucru, Paladinul echipat cu arma aleasă poate fi vizualizat în interiorul Statuii. Alături de acesta, se poate vedea o descrierea a armei care este în posesia acestuia, la acel moment.

Artefactele descoperite sunt păstrate în siguranţă în camera armelor. Acestea nu pot fi sustrase de către alţi jucători şi nu sunt pierdute după ce paladinul moare. Pot fi refolosite de către un paladin nou.

Avansat

Sistemul de luptă are câteva aspecte speciale, cum este moralul. Înainte de a începe a ataca în mod organizat este recomandabil să citiţi această secţiune.

Următoarele teme sunt prelucrate în domeniul acesta de ajutor:

Moral

Moral Moralul protejează jucătorii începători. Acesta se calculează pe baza raportului de puncte dintre atacator şi apărător.De obicei, se atacă cu moral 100%, dar daca ataci un jucător mult mai mic ca tine, vei fi în dezavantaj. La un atac cu moral 45%, trupele tale atacă doar la 45% din potenţialul lor ofensiv. Dacă un jucător cu punctaj mic atacă unul mult mai mare, nu există bonus pentru atac. Moralul maxim este 100% şi nu se primeşte nici un bonus în plus ca şi un moral de 130%. Factorul timp are şi el o mare importanţă în stabilirea moralului, prin luarea în considerare a momentului în care jucătorul a început să joace. Un jucător care a început să joace cu mult timp în urmă, dar nu a crescut mult la puncte, nu va beneficia de avantaje importante,faţă de unul care s-a dezvoltat mai rapid, până a ajuns la 50%. În cadrul simulatorului este disponibil un calculator de moral, unde doar trebuie introduce punctajele celor doi jucători.

Moral.jpg

Apărarea de bază

Fiecare sat are o apărare de bază. Asta înseamnă că fiecare sat se apără singur, chiar dacă nu există trupe in sat. Astfel, armate de atac mici, spre exemplu unul sau doi lancieri vor muri chiar fără a avea trupe defensive în sat. Apărarea de bază este mărită prin creşterea zidului.

Noroc

Noroc1.jpg
Norocul este generat în mod aleator, în timpul unei bătălii. Acesta va fi întotdeauna între -25% şi 25% şi va fi privit doar din punctul de vedere al atacatorului. Dacă se atacă cu un noroc de 25% înseamnă că potenţialul ofensiv este majorat cu 25%.
Noroc.jpg

Sat părăsit

acestea se comportă la fel ca şi satele jucătorilor. Pentru că aceste sate nu mai au stăpân, au moralul întotdeauna 100%. Pentru satele părăsite nu este valabil bonusul de noapte. De cucerit trebuie să le cucereşti ca şi orice alt sat. Aceste sate cresc singure cu timpul.

Dacă un jucător este inchis din cauza nerespectării regulilor satele lui se vor transforma in sate părăsite. Câteodată aceste sate oferă celor din prejur avantaje. În cazul acesta se postează trupe în ele.

Catapulte

Catapultele pot distruge clădirile ţintă. In acest caz, poţi alege ce clădire să fie atacată. Poţi folosi simulatorul pentru a estima distrugerile făcute de catapulte. In acest caz, nu contează ce clădire va fi atacată, ci doar nivelul ei. Asta înseamnă că ai nevoie de acelaşi număr de catapulte pentru a distruge o curte nobilă, care are nivelul 3, cât ai nevoie să distrugi fierăria de la nivelul 3. Următoarele clădiri nu pot fi demolate mai jos de nivelul 1: Clădirea principală, ferma, magazia. Ascunzătoarea nu poate fi atacată cu catapulte.
Catap.jpg

Simulator

Simulatorul îţi permite să estimezi rezultatul unei lupte viitoare. Pentru acesta, se introduc în simulator trupele care vor participa la luptă din partea atacatorului şi a apărătorului, zidul (nivelul acestuia) şi moralul După acestea, simulatorul calculează rezultatele luptei şi afişează pierderile. Poţi, de asemenea, să modifici norocul. Întotdeauna e bine să calculezi ce se întâmplă în cel mai rău caz posibil (şi anume, moral -25%).

Mod de dormit

Modul de dormit se aplică doar rundelor Speed. Permite jucătorilor să ia o pauza (datorită vitezei mari), în funcție de setările respectivei runde. În timpul în care un jucator se afla în modul de dormit,acesta nu poate fi atacat.

Bonus de noapte

Bonusul de noapte este valabil între orele 0 şi 8(în funcție de setarile respectivei lumi. Dacă este activat, este astfel setat încât apărătorul beneficiază de un bonus de 100%, în cazul unui atac. Bonusul nu afectează spionarea satelor de barbari. Raportul arată daca bonusul a fost activ în timpul atacului.

Prima biserică

Church f1.png
Începi jocul cu o biserică. Această biserică este deosebită Biserică. Are o rază de influenţă mai mare, dar nu poate fi mărită. Dacă pierzi satul cu prima biserică, o poţi reconstrui mult mai ieftin în alt sat. Prima biserică nu poate fi distrusă de catapulte.

Biserică

Biserica întăreşte credinţa locuitorilor din satele învecinate. Fără biserică, trupele acestui sat şi a satelor aflate în raza de influenţă a acestei biserici, vor lupta doar cu jumătate din putere. Fiecare din satele tale ar trebui să fie în raza de influenţă a unei biserici. Poţi construi numai o singură biserică în fiecare sat. La început ai prima biserică.

Biserica poate fi atacată prin catapulte-spre deosebire de prima biserică. Biserica are o rezistenţă mai mare împotriva catapultelor, decât orice altă clădire care se află la acelaşi nivel de construcţie.

În momentul în care ai mai multe sate, îţi mai poţi construi o biserică. Aceasta este o clădire foarte scumpă, pentru care ai nevoie de multe locuri în fermă, deci nu trebuie să o construieşti în fiecare din satele tale. Bisericile noi, construite de tine pot fi mărite. Cu cât mai mare nivelul de construcţie al bisericii, cu atât mai mare va fi şi raza ei de influenţă.

În privirea grafică a satului, poţi vedea dacă satul tău se află în raza de influenţă a unei biserici şi câte biserici îţi măresc puterea. Pe hartă poţi vedea raza de influenţă a bisericii tale. Cercul albastru arată raza de influenţă. Biserica va fi distrusă la cucerirea unui sat. Un sat necesită doar o singură biserică, pentru a avea puterea completă de luptă. Dacă mai construieşti încă o biserica nu-ţi vei mări puterea. Numai biserica ta poate mări puterea de luptă a trupelor tale. Bisericile membrilor tribului tău nu au influenţă asupra trupelor tale. Dacă sprijini un jucător, este valabilă influenţa bisericii lui La atac este important satul din care vin trupele tale. Dacă acesta se află în raza de influenţă a unei biserici, atunci trupele tale vor lupta cu puterea deplină. În cazul acesta este totuna, dacă satul atacat se află în raza de influenţă a bisericii tale sau nu.

Cucerirea satelor

Cum să cucereşti alte sate

Înnobilare înseamnă cucerirea altui sat. Este singura cale prin care poţi avea un al doilea sat. Pentru a înnobila un sat ai nevoie mai intâi de o generaţie de nobili, cu care să ataci ţinta. Prin atacuri successive nobilul scade loialitatea. Loialitatea de bază a unui sat este 100 şi ea scade cu fiecare atac. 20-35, In acest caz, nu contează dacă trimiţi unul sau mai mulţi nobil într-un atac. Pentru a prelua un sat trebuie să-i scazi loialitatea sub 0. In mod normal aceasta se face prin 4-5 atacuri, iar în cazuri rare doar cu 3 atacuri. Dacă trimiţi un nobil singur va fi omorât de apărarea satului duşman. Trimite întotdeauna însoţitori cu el.

Imediat ce generaţia de nobili a scăzut loialitatea sub 0, acesta ia sub stăpânire satul respectiv, şi nu mai poate fi folosit la alte atacuri.

Loialitate

Adeziunea unui sat arată cât de aproape este acel sat de a-şi schimba proprietarul. Adeziunea de început este 100, caz în care nu va fi vizibilă. Un atac reusit cu nobil scade adeziunea. 20-35 Cu fiecare atac adeziunea creşte cu 1 punct pe oră Imediat ce adeziunea scade sub 0, satul este cucerit de către atacator. Loialitatea revine automat la 25 după cucerire.

Satul tău a fost cucerit de către alt jucător

Pierderea satului este, desigur, un motiv de supărare, dar nu trebuie să renunţi la joc! Vei primi un sat nou, la marginea hărţii, acolo unde sunt alţi jucători, în aceeaşi situaţie ca şi tine. Prin urmare, vei avea şansa de a te dezvolta în această lume. În lumile în care jocul a început deja de mai mult timp, satele de început sunt deja dezvoltate. Cere ajutorul tribului (suport defensiv, dar şi resurse) pentru a te dezvolta cu rapiditate.

Antrenează generaţii nobile

Pentru a construi o generaţie nobilă, trebuie mai întâi să îndeplineşti condiţiile, care constau în Clădirea principală nivelul 20, Fierărie nivelul 20 şi Târg nivelul 10. Apoi, aveţi nevoie de resurse şi de spaţiu în fermă. Numărul de generaţii nobile care pot fi create depinde de numărul de taleri de aur pe care îi deţii. Talerii pot fi bătuţi în interiorul Curţii Nobile. Prima generaţie de nobili costă doar un taler, al doilea doi taleri, al treilea trei taleri, s.a.m.d. Talerii nu se pot pierde, chiar dacă se pierde o generaţie de nobili sau chiar un sat. Ei sunt stocaţi la nivel global şi nu trebuie transferaţi între sate, pentru a-i păstra. Talerii de aur doar creează condiţiile pentru antrenarea generaţiilor nobile. Pentru a recruta un nobil tot trebuie să dispuneţi de resursele necesare.


Alte informatii utile

- Limita ferma - numarul maxim de trupe care sunt eficiente in aparare ( nr/nivel , ex : 200 unitati/nivel inseamna ca la o ferma nivel 30 numai 6.000 de unitati vor fi eficiente in aparare ; limita ferma - nu - inseamna ca nu exista limita, standard ).

- Atac/suport gap - distanta minima intre atacuri lansate de pe acelasi sat.

- Fake limit - numarul minim de unitati ( calculat in locuri ocupate in ferma per unitate ) ce poate fi trimis in atac. ( 1% inseamna ca se pot trimite minim 1% din numarul de puncte al satului de plecare, ex : sat de 10.000 puncte - minim 100 trupe ) - nu se aplica la satele barbare.

-Satele de barbari/bonus cresc pana la x p - satele barbare pornesc cu acelasi numar de puncte ca satele jucatorilor, cresterea nu este influentata de viteza serverului.

- GN - generatii nobile.

- Curte nobila pe pachete, este sistemul clasic al curtii pe 3 nivele in care talerii sunt inlocuiti cu pachete, pot fi cu pret constant sau crescator ( la GN ). - Cost taleri redus ( factor x ) : costul normal al talerilor este 28.000 30.000 25.000, factor 0,x inseamna costul normal inmultit cu factorul ( ex: factor 0.5 inseamna cost taleri la jumatate din normal ).

- Randomizare comenzi cu x ( secunde ) - la fiecare comanda de atac sau sprijin sunt adaugate sau scazute, in mod aleator, intre 0 si x secunde la timpul de sosire.

Limita de farmare

1. Limita fixa ( de ex : limita prada 2.000.000 resurse in total ) - asta inseamna ca pe runda sau pe zi, in cazul rundelor mai lungi de 24 de ore, pot fi farmate doar 2.000.000 resurse pe runda sau pe zi )

2. Limita variabila

Factor "n" , n este un numar, spre exemplu 10.000. Cantitata de resurse farmate se socoteste astfel : n x ( nr de zile pe runda + nr de sate )

In cazul exemplului cu 10.000, veti putea farma in prima zi si daca aveti un sat 10.000 x ( 1 + 1 ) = 20.000, daca aveti 2 sate in prima zi 10.000 x ( 1 + 2 ) = 30.000, etc.

Atentie ! Maxim "m" resurse , inseamna ca veti putea farma maxim "m" resurse pe zi, indiferent de rezultatul formulei de mai sus.

Exemplu concret este runda 3040. Conform datelor de mai sus veti putea farma in prima zi si daca aveti doar 1 sat : 300.000 x ( 1 + 1 ) = 600.000 resurse in total Daca aveti 2 sate in prima zi veti farma 300.000 x ( 1 + 2 ) = 900.000 resurse in total, si asa mai departe.

Maxim 9.000.000 pe zi = nu veti putea farma mai mult de 9.000.000 resurse in total pe zi indiferent de rezultatul calculului de mai sus.

Cantitatea de resurse jefuite se poate vedea la piata centrala sub forma :

Materii prime acaparate: 24,897/612,500

Nota : Limita zilnica de prada va creste cu "factorul / 24" in fiecare ora de la incepera lumii. EX : La factor 300.000, limita va creste cu 12.500 pe ora.