Sistem Nou Paladin: Diferență între versiuni
Fără descriere a modificării |
Fără descriere a modificării |
||
Linia 11: | Linia 11: | ||
Punctele de experienta (XP) sunt obtinute pentru un singur paladin de fiecare data cand este folosit pentru a ataca sau apara cu succes un sat (altul decat cel propriu) fara a muri in lupta. | Punctele de experienta (XP) sunt obtinute pentru un singur paladin de fiecare data cand este folosit pentru a ataca sau apara cu succes un sat (altul decat cel propriu) fara a muri in lupta. | ||
Cantitatea obtinuta depinde de tipul si numarul de inamici invinsi.<br> | |||
'''Sprijin pe termen lung'''<br> | |||
Veti putea obtine puncte de experienta in timp si in functie de durata stationarii paladinului ca si sprijin in satele detinute de alti jucatori (nu veti obtine si in cazul propriilor sate). | |||
Cand un paladin contribuie la apararea satului impotriva unui anumit atac, va obtine puncte de experienta in functie de puterea de atac a unitatilor invinse din armata atacatoare dar si in functie de puterea de aparare pe care acesta o asigura (folosind acelasi sistem de calcul folosit si in cazul punctelor de experienta obtinute pentru apararea propriilor sate). | |||
Paladinul nu va obtine puncte de experienta in cazul finalizarii unei cladiri in satul sprijinit.<br> | |||
'''Construire'''<br> | |||
Daca paladinul se afla in sat din momentul in care o constructie a fost inceputa si pana la finalizarea acesteia, el va obtine puncte de experienta (numarul acestora depinde de cantitatea de resurse necesara pentru constructia respectiva). | |||
'''Antrenare'''<br> | |||
Paladinul trebuie sa fie pe satul unde se afla statuie pentru a putea fi antrenat in vederea obtinerii de puncte de experienta. El trece intr-o stare de asteptare pana la finalizarea acestui proces. In timpul antrenamentului paladinul nu este disponibil pentru batalii si nici nu ofera bonusurile specifice. | |||
Se pot folosi resurse sau puncte premium. | |||
In urma anularii procesului de antrenare se restituie doar 90% din resurse , punctele premium folosite nu sunt insa returnate. | |||
Punctele premium pot fi folosite atat pentru scurtarea duratei de antrenare cat si pentru reducerea costurilor aferente acestui proces. | |||
Daca satul este cucerit in timpul procesului de antrenare, acesta moare. Cand un paladin moare, procesul de antrenare este anulat. <br> | |||
[IMG2] | |||
<br>'''Carti pentru abilitati:''' | |||
Paladinul poate castiga diferite carti aferente unor anumite abilitati de fiecare data cand este cercetat un nou nivel. Aceste carti sunt acordate in mod aleator si sunt specifice urmatoarelor 3 categorii: sat, aparare si atac. Cresterea in nivel a paladinului duce la deblocarea unor anumite abilitati de nivel superior ( putere de atac, aparare, grabirea constructiilor, eficienta zid, etc ). | |||
-------- | |||
'''''Sat''''' | '''''Sat''''' |
Versiunea de la data 18 mai 2016 11:12
Noul sistem al paladinului
Noul sistem al paladinului implica mai multe optiuni! Nu numai ca veti putea recruta mai multi paladini, dar veti putea incrementa nivelul aferent acestora in vederea specializarii lor in functie de propriul stil de joc!
Numarul de paladini disponibili pentru recrutare este dat de numarul de sate detinute(cucerite ) [IMG1]
Sistemul bazat pe nivele este foarte simplu si se prezinta sub forma urmatoarelor categorii:
Defensiv & Agresiv
Punctele de experienta (XP) sunt obtinute pentru un singur paladin de fiecare data cand este folosit pentru a ataca sau apara cu succes un sat (altul decat cel propriu) fara a muri in lupta.
Cantitatea obtinuta depinde de tipul si numarul de inamici invinsi.
Sprijin pe termen lung
Veti putea obtine puncte de experienta in timp si in functie de durata stationarii paladinului ca si sprijin in satele detinute de alti jucatori (nu veti obtine si in cazul propriilor sate). Cand un paladin contribuie la apararea satului impotriva unui anumit atac, va obtine puncte de experienta in functie de puterea de atac a unitatilor invinse din armata atacatoare dar si in functie de puterea de aparare pe care acesta o asigura (folosind acelasi sistem de calcul folosit si in cazul punctelor de experienta obtinute pentru apararea propriilor sate).
Paladinul nu va obtine puncte de experienta in cazul finalizarii unei cladiri in satul sprijinit.
Construire
Daca paladinul se afla in sat din momentul in care o constructie a fost inceputa si pana la finalizarea acesteia, el va obtine puncte de experienta (numarul acestora depinde de cantitatea de resurse necesara pentru constructia respectiva).
Antrenare
Paladinul trebuie sa fie pe satul unde se afla statuie pentru a putea fi antrenat in vederea obtinerii de puncte de experienta. El trece intr-o stare de asteptare pana la finalizarea acestui proces. In timpul antrenamentului paladinul nu este disponibil pentru batalii si nici nu ofera bonusurile specifice.
Se pot folosi resurse sau puncte premium.
In urma anularii procesului de antrenare se restituie doar 90% din resurse , punctele premium folosite nu sunt insa returnate. Punctele premium pot fi folosite atat pentru scurtarea duratei de antrenare cat si pentru reducerea costurilor aferente acestui proces. Daca satul este cucerit in timpul procesului de antrenare, acesta moare. Cand un paladin moare, procesul de antrenare este anulat.
[IMG2]
Carti pentru abilitati:
Paladinul poate castiga diferite carti aferente unor anumite abilitati de fiecare data cand este cercetat un nou nivel. Aceste carti sunt acordate in mod aleator si sunt specifice urmatoarelor 3 categorii: sat, aparare si atac. Cresterea in nivel a paladinului duce la deblocarea unor anumite abilitati de nivel superior ( putere de atac, aparare, grabirea constructiilor, eficienta zid, etc ).
Sat
Arhitectura
Permite construirea mai rapida a cladirilor atunci cand paladinul stationeaza in sat.
Convingerea
Imbunatateste eficienta atacurilor cu nobili atunci cand paladinul stationeaza in sat. (Paladinul trebuie sa fie in satul de unde se ataca atunci cand comanda ajunge la destinatie si nu in armata atacatoare.)
Instructie
Permite recrutarea mai rapida a unitatilor atunci cand paladinul stationeaza in sat.
Motivatie
Mareste productia de resurse in satul in care paladinul stationeaza.
Aparare
Fortificatie
Cladirile sunt mai putin vulnerabile in cazul atacurilor cu arme de asalt atunci cand paladinul stationeaza in sat.
Falanga
Imbunatateste puterea de aparare a lancierilor din satul in care paladinul stationeaza.
Manuirea sabiei
Imbunatateste puterea de aparare a spadasinilor din satul in care paladinul stationeaza.
Ulei fierbinte
Mareste eficienta zidului din satul in care paladinul stationeaza.
Atac
Demolare
In timp ce atacati cu paladin insotit de berbeci, acestia prezinta o eficienta sporita in privinta demolarii zidului.
Distrugere
In timp ce atacati cu paladin insotit de catapulte, acestea prezinta o eficienta sporita in privinta demolarii cladirilor.
Incarcare
In timp ce atacati cu paladin insotit de topoare, acestea prezinta o putere de atac sporita.
Calarie
In timp ce atacati cu paladin insotit de cavalerie usoara, aceste unitati prezinta o putere de atac sporita.
Pentru a utiliza cartile exista doua variante, fie direct din inventar ( click pe carte/invata ), fie de pe pictogramele specifice de la fereastra paladinului ( vor pulsa atunci cand sunt disponibile ).
Inventar : [IMG3] Fereastra paladinului[/IMG4]