Ghid5

De la Tribalwars Wiki RO
Jump to navigation
Versiunea pentru tipărire nu mai este suportată și poate avea erori de randare. Vă rugăm să vă actualizați bookmarkurile browserului și să folosiți funcția implicită de tipărire a browserului.

Ghidul 5 al începătorului

Apararea 2 2 1

Apararea 2 2 1 reprezinta una dintre cele mai agreate aparari din joc.


Numele acesteia provine de la raportul in care se afla trupele : Lanci : Spade : Arcuri = 2 : 2 : 1

Sau s-ar putea spune faptul ca exista 2x lanci, 2x spade si x arcuri.


Defensiva medie a acestei aparari

DefensivaGeneralaMedie = (2 x DGLanci + 2 x DGSpade + DGArc) / 5

DGM = (2 x 15 + 2 x 50 + 50) / 5

DGM = (30+100+50) / 5

DGM = 180 / 5

DGM = 36


DefensivaCavalerieMedie = (2 x DCLanci + 2 x DCSpade + DCArc) / 5

DCM = (2 x 45 + 2 x 15 + 40) / 5

DCM = (90+30+40) / 5

DCM = 160 / 5

DCM = 32


DefensivaArcasiMedie = (2 x DALanci + 2 x DASpade + DAArc) / 5

DAM = (2 x 20 + 2 x 40 + 5) / 5

DAM = (40+80+5) / 5

DAM = 125 / 5

DAM = 25


Cum se descurca in lupta directa

Apararea 2 2 1 prezinta niste Coeficienti de apare foarte buni 36 32 25

Intr-o lupta cu topoare, din punct de vedere egal numeric si in conditii neutre (moral = 100%, noroc = 0%, zid = 0, biserica de ambele parti) va pierde, insa va face pagube uriase :


Agresor Unitati: 0 0 500 0 0 0 0 0 0 0 0 0

Agresor Pierderi: 0 0 428 0 0 0 0 0 0 0 0 0


Aparator Unitati: 200 200 0 100 0 0 0 0 0 0 0 0

Aparator Pierderi: 200 200 0 100 0 0 0 0 0 0 0 0


Totusi daca zidul are valoare minima de 3, aparatorul castiga avantaj asupra atacatorului, cat timp celelalte conditii sunt neutre :


Agresor Unitati: 0 0 500 0 0 0 0 0 0 0 0 0

Agresor Pierderi: 0 0 500 0 0 0 0 0 0 0 0 0


Aparator Unitati: 200 200 0 100 0 0 0 0 0 0 0 0

Aparator Pierderi: 196 196 0 98 0 0 0 0 0 0 0 0


Intr-o lupta cu cavaleria usoara, din punct de vedere egal numeric si in conditii neutre va pierde, insa va face pagube urise :


Agresor Unitati: 0 0 0 0 0 250 0 0 0 0 0 0

Agresor Pierderi: 0 0 0 0 0 244 0 0 0 0 0 0


Aparator Unitati: 400 400 0 200 0 0 0 0 0 0 0 0

Aparator Pierderi: 400 400 0 200 0 0 0 0 0 0 0 0


Totusi daca zidul are valoare minima de 1, aparatorul castiga avantaj asupra atacatorului, cat timp celelalte conditii sunt neutre :


Agresor Unitati: 0 0 0 0 0 250 0 0 0 0 0 0

Agresor Pierderi: 0 0 0 0 0 250 0 0 0 0 0 0


Aparator Unitati: 400 400 0 200 0 0 0 0 0 0 0 0

Aparator Pierderi: 386 386 0 193 0 0 0 0 0 0 0 0


Intr-o lupta cu cavalerii arcasi, din punct de vedere egal numeric si in conditii neutre va castiga :


Agresor Unitati: 0 0 0 0 0 0 100 0 0 0 0 0

Agresor Pierderi: 0 0 0 0 0 0 100 0 0 0 0 0


Aparator Unitati: 200 200 0 100 0 0 0 0 0 0 0 0

Aparator Pierderi: 177 177 0 88 0 0 0 0 0 0 0 0


In conditii neutre, 2 fulluri, unul ofensiv, celalalt defensiv 2 2 1 :


Agresor Unitati: 0 0 9000 0 0 2500 400 0 0 0 0 0

Agresor Pierderi: 0 0 9000 0 0 2234 256 0 0 0 0 0


Aparator Unitati: 8400 8400 0 4200 0 0 0 0 0 0 0 0

Aparator Pierderi: 8400 8400 0 4200 0 0 0 0 0 0 0 0


Defensiva cauzeaza pierderi uriase la 9000 topoare, 2500 cavalerie si 400 cavalerie arcasa, ramanand doar 1784 populatie in viata de partea atacatorului, adica 8,5%


In conditii neutre cu zidul 20, iar de partea atacatorului 300 berbeci avem :


Agresor Unitati: 0 0 9000 0 0 2500 400 0 300 0 0 0

Agresor Pierderi: 0 0 9000 0 0 2500 400 0 300 0 0 0


Aparator Unitati: 8400 8400 0 4200 0 0 0 0 0 0 0 0

Aparator Pierderi: 5272 5272 0 2636 0 0 0 0 0 0 0 0

Distrugere prin berbeci: Zidul a fost distrus de la nivelul 20 la nivelul 12


Victorie a apararii...Raman 7820 populatie in viata, adica 37,24%


In conditie neutre, acelasi full defensiv, doar altul ofensiv


Agresor Unitati: 0 0 6500 0 0 3000 500 0 0 0 0 0

Agresor Pierderi: 0 0 6500 0 0 2828 352 0 0 0 0 0


Aparator Unitati: 8400 8400 0 4200 0 0 0 0 0 0 0 0

Aparator Pierderi: 8400 8400 0 4200 0 0 0 0 0 0 0 0


Defensiva cauzeaza pierderi uriase la 6500 topoare, 3000 cavaleris si 500 cavalerie arcasa, ramanand doar 1428 populatie in viata de partea atacatorului, adica 6,8%


In conditii neutre cu zidul 20, iar de partea atacatorului 300 de berbeci avem:


Agresor Unitati: 0 0 6500 0 0 3000 500 0 300 0 0 0

Agresor Pierderi: 0 0 6500 0 0 3000 500 0 300 0 0 0


Aparator Unitati: 8400 8400 0 4200 0 0 0 0 0 0 0 0

Aparator Pierderi: 5178 5178 0 2589 0 0 0 0 0 0 0 0


Victorie a apararii...Raman 8055 populatie in viata, adica 38,25%


Cum sa construiesc satu pentru a avea aceasta defensiva

Zidul Nivel 20 = 99 Populatie, 256 puncte

Ascunzatoare Nivel 10 = 8 Populatie, 26 puncte

Magazie Nivel 30 = 0 Populatie, 1187 puncte

Ferma Nivel 30 = 0 Populatie, 989 puncte

Mina de Fier Nivel 30 = 949 Populatie, 1187 puncte

Mina de Argila Nivel 30 = 447 Populatie, 1187 puncte

Taietorii de Lemne Nivel 30 = 326 Populatie, 1187 puncte

Statuia = 10 Populatie, 24 puncte

Cazarma Nivel 24 (Se produc unitati la fel de repede ca la 25) = 256 Populatie, 1060 puncte

Cladirea Principala Nivel 30 (Pentru zid) = 475 Populatie, 1978 puncte

Curte Nobila = 80 Populatie, 512 puncte

Targ Nivel 19 (Cand satul e full, resursele se pierd) = 338 Populatie, 266 puncte

Total = 2988 Populatie(Ramane loc si pentru paladin) si 9859 puncte


Timpul necesar

8400 Lanci = 15 zile 20 ore si 20 minute

8400 Spade = 23 zile 5 ore si 40 minute

4200 Arcasi = 13 zile 22 ore si 50 minute


Total = 53 de zile si 50 minute Doar de pe un singur sat cu cazarma la 24 sau 25 si pentru viteza 1.