Stronghold

De la Tribalwars Wiki RO
Jump to navigation
Stronghold Artwork

Fortaretele este o facilitate a jocului introdusa in Martie 2019 ce va oferi tribului posibilitatea de a construi o fortareata partajata, cu diverse beneficii, cel mai important fiind acela de a putea trimite armate mult mai mari. Ridicarea fortaretelor este destul de costisitoare si va necesita efortul unit al tribului.. Toti membrii tribului pot contribui la cresterea lor, dar de administrarea efectiva a fortaretelor se pot ocupa doar intemeietorii si conducatorii. Atacarea si chiar distrugerea unei fortarete va aduce diverse beneficii tribului atacator.


Construirea unei fortarete

Intemeietorii pot incepe constructia unei fortarete intr-o zona libera de pe harta. Locul de constructie este creat instant si este vizibil imediat pe harta. In aceasta faza fortareata nu are nici o utilitate, dar are nevoie de resurse. Toti membrii tribului pot trimite resurse din satele lor catre fortareata pentru a ajuta la ridicarea ei. Resursele pot fi trimise doar spre fortareata, si nu invers.

Daca resursele necesare nu vor fi trimise in timp util, santierul va disparea de pe harta si toate resursele se vor pierde. Timpu necesar in care poate fi construita fortareata este de 72 ore pe o lume cu viteza "1" (36 ore pe viteza "2" si asa mai departe). Toate atacurile ce sosesc pe o fortareata neconstruita ( santierul ) se vor transforma in vizite si se vor intoarce la satele de origine.

Imbunatatirea unei fortarete

De indata ce fortareata a ajuns la nivelul 1, aceasta poate fi folosita. Pentru imbunatatirea acesteia poate fi actualizata pana la nivelul 10. Fiecare constructie necesita o anumita cantitate de resurse (precum construirea efectiva a fortaretei), insa aceste actualizati pot fi realizate oricand si nu necesita finalizare intr-un anumit interval de timp. Dupa finalizarea actualizarilor, toate cladirile din fortareata sunt setate la noile nivele (a se vedea tabelul de mai jos). Acelasi lucru se aplica si in cazul reducerii nivelului fortaretei. Costurile aferente actualizarilor pentru fiecare nivel in parte sunt corelate cu numarul de sate detinute de trib.

Cladirile din interiorul unei fortarete depind de nivelul acesteia. Cu exceptia zidului si a cladirii principale ele pot fi demolate si doar zidul poate fi reparat. Fortareata va avea mereu o prima biserica chiar daca bisericile nu sunt activate pe serverul in cauza. Diferenta consta in faptul ca aceasta biserica nu ofera o raza de actiune si are importanta doar pentru fortareata in sine.

Clădirile din interiorul unei cetăți depind de nivelul cetății. Cu excepția peretelui și a sediului central, acestea nu pot fi deteriorate și numai peretele poate fi reparat. Cetatile au intotdeauna o "prima biserica", chiar si atunci cand bisericile sunt dezactivate in lume. Dar această biserică nu dă o rază și nu contează decât pentru cetatea în sine.


Cladirile Fortaretei
Imagine Nivel Cladire Principala zid Cazarma Grajd Atelier Piata Centrala Fierarie Biserica
Stronghold Construction Site 0 1 0 0 0 0 1 0 0
Stronghold Level 1+2 1 3 2 2 2 1 15 1
2 6 4 4 4 2


Stronghold Level 3+4 3 9 6 6 6 3


4 12 8 8 8 4


Stronghold Level 5+6 5 15 10 10 10 5


6 18 12 12 12 7


Stronghold Level 7+8 7 21 14 14 14 9


8 24 16 18 16 11


Stronghold Level 9+10 9 27 18 22 18 13


10 30 20 25 20 15


Avantajele Fortareti

Fortareata prezinta urmatoarele avantaje:

  • Spatiu semnificativ mai mare in ferma comparativ cu satele obisnuite.
  • Capacitate de depozitare mult mai mare. Aceste resurse pot fi jefuite in conditiile in care setarile serverului permit acest aspect.
  • O crestere cu 100% a timpului de recrutare a unitatilor comparativ cu satele obisnuite.
  • Fiecare nivel al fortaretei sporeste nivelul abilitatilor la nivel de trib cu 10%, putand ajunge la un total de 100%.

Reducerea nivelului fortaretei in cazul unui jucator dintr-un trib inamic va aduce urmatoarele beneficii tribului:

  • Taleri gratuiti pentru fiecare membru al tribului. Numarul talerilor depinde de numarul satelor din tribul inamic si de nivelul fortaretei atacate.
  • Temporar, un bonus aditional de +100% viteza de recrutare atunci cand fortareata inamicului este reduce cu unul sau mai multe nivele.

Attacking a Stronghold

Attacks on stronghold work mostly like attacks on normal villages but there are three important differences:

  • When attacking a stronghold only the walls and HQ can be targeted by siege equipment.
  • Strongholds can only be destroyed (see below), not conquered. When a stronghold reaches level 0 it becomes a construction site again. If the resources to build it up again are not provided in time it will be removed from the map.
  • Strongholds use a new system called "Valor".


Valor

Attacks from or to a stronghold use valor, which works similar to the "morale" system, even if the world configuration does not use this setting. The Valor calculation affects the attacker's strength and is calculated when a command is sent from or to a stronghold. It is calculated based on the tribe/player points. Leaving or joining a tribe does not have an affect on Valor. The impact of Valor has a minimum value of 20% and a maximum value of 150%.


Repairing Walls

A stronghold's wall work just like the walls in any other village, but dukes and barons can only repair, not construct them. Walls can only be repaired up to the max level of the current stronghold level.


Reducing the Stronghold Level

Attacking the HQ can lead to the stronghold level being reduced as they are directly connected. To determine the stronghold level the HQ has to be exactly the value for this level (rounded down). For example: If a stronghold level 8 (HQ level 24) is attacked and the HQ level is reduced to level 23, the stronghold level will be reduced to 7 and therefore the HQ level to 21. Thus the HQ can be reduced by 3 levels per attack but the stronghold level only by 1.