Satul: Diferență între versiuni
Stil (discuție | contribuții) |
Fără descriere a modificării |
||
(Nu s-au afișat 25 de versiuni intermediare efectuate de alți 4 utilizatori) | |||
Linia 15: | Linia 15: | ||
Privirea generală asupra satului oferă multe informaţii despre satul dvs., afişate pe o singură pagină. Se pot vizualiza mărimea clădirilor, producţia curentă de resurse, propriile trupe, precum şi mişcările de trupe. Privirea clasică asupra satului si privirea grafică pot fi interschimbate. Privirea clasică este recomandată atunci când dispuneţi de o conexiune la Internet înceată. Dacă dispuneţi de Cont Premium, aveţi multe facilităţi suplimentare, cum ar fi: producţia clădirilor, numărul de negustori disponibili, precum şi timpul rămas până când magazia este plină. | Privirea generală asupra satului oferă multe informaţii despre satul dvs., afişate pe o singură pagină. Se pot vizualiza mărimea clădirilor, producţia curentă de resurse, propriile trupe, precum şi mişcările de trupe. Privirea clasică asupra satului si privirea grafică pot fi interschimbate. Privirea clasică este recomandată atunci când dispuneţi de o conexiune la Internet înceată. Dacă dispuneţi de Cont Premium, aveţi multe facilităţi suplimentare, cum ar fi: producţia clădirilor, numărul de negustori disponibili, precum şi timpul rămas până când magazia este plină. | ||
[[Fișier:Privire.png|center]] | |||
O noutate adusă Privirii Generale odată cu această versiune este aceea de a sublinia satul în care va aflaţi cât şi satul unde mouse-ul se află în acel moment. | |||
POZA | |||
===Privirea Generală - Clădiri === | |||
În versiunea 6.5 am introdus posibilitatea de a upgrada clădirile direct din Privirea Generală-Clădiri. Pe baza succesului avut cu această implementare, pentru acest update am introdus şi posibilitatea de a demola clădirile, anula comenzile şi de a aranjă ordinea construirii lor, oferind utilizatorilor de Cont Premium funcţionalitate care rivalizează cu funcţionalitatea oferită de Clădirea Principală | |||
===Privire generală - Cercetare=== | |||
În 7.0 am implementat cercetarea unităţilor într-un mod similar ca şi upgradarea clădirilor din Privirea Generală - Clădiri. Este simplu, eficace şi salvează o grămadă de timp ca şi utilizator de Cont Premium | |||
Am făcut acest sistem compatibil cu cele 3 tipuri ce cercetare valabile în joc. | |||
Pe lumi care foloseşte cercetarea simplificată tot ce trebie să facă jucătorul este să apese pe punct pentru a începe cercetarea şi dacă între timp se răzgândeşte poate să anuleze cercetarea de pe aceiaşi pagină. | |||
Pe lumile care folosesc cercetarea având un sistem de 4 sau 10 nivele, puteţi upgrada, reduce sau anula cercetarea din Privire Generală - Cercetare. | |||
===Sisteme de cercetare=== | |||
Simplă: O unitate poate să fie cercetată o singură dată pe un sat, după care se poate recruta | |||
3 nivele: O unitate poate să fie cercetată până la nivelul 3, cu nivelul 1 fiind nevoie să recrutaţi această unitate. Cercetând în continuare această unitate, face ca puterea de luptă/apărare să îi crească. Fiecare sat are 15 unităţi date spre a fi cercetate. De asemenea, mai are denumirea de Cercetare având 4 nivele (0,1,2,3) | |||
10 nivele: La fel ca mai sus, singura diferenţă fiind cercetarea care urcă până la nivelul 10 şi lipsa condiţiilor de recrutare | |||
===Privire Generală - trupe=== | |||
Găsirea satelor unde se pot produce nobili cu un cost redus sau care nu au nici un nobil dat spre creere va fi de acum un pic mai rapidă cu adăugarea simbolului "+" la Privirea Generală - Trupe. Veţi avea mai multe informaţii despre acel sat începând de acum decât în versiunile anterioare. | |||
Nobili cu cost redus? Ce? Pe lumi care au această opţiune activă, un nobil pierdut într-o acţiune ofensivă poate fi dat spre a fi creat la un cost mai mci decât costul iniţial. | |||
===Privirea Generală - Grupe === | |||
S-a adăugat o nouă coloană care arată câte puncte are satul respectiv, putând lua astfel o decizie mai uşoară despre acel sat - în ce grupă ar trebui să fie. S-a introdus, de asemenea, sortarea satelor în funcţie de punctaj | |||
== Schimbă numele satului == | == Schimbă numele satului == | ||
Linia 20: | Linia 50: | ||
Numele satului se poate schimba din [[Clădirea_principală|clădirea principală]]. În stânga jos, sub clădiri, se poate vizualiza numele curent al satului, care se poate edita. | Numele satului se poate schimba din [[Clădirea_principală|clădirea principală]]. În stânga jos, sub clădiri, se poate vizualiza numele curent al satului, care se poate edita. | ||
[[Fișier:Numesat. | [[Fișier:Numesat.jpg|center]] | ||
== Construieşte clădiri == | == Construieşte clădiri == | ||
Linia 38: | Linia 68: | ||
Cantitatea de resurse depinde de mărimea clădirilor de resurse. Este important să construieşti magazia la un nivel mare, pentru a fi sigur ca resursele nu se irosesc. În dreapta sus se poate vedea cantitatea de resurse ce poate fi stocată, precum şi cantitatea curentă existentă în magazie. | Cantitatea de resurse depinde de mărimea clădirilor de resurse. Este important să construieşti magazia la un nivel mare, pentru a fi sigur ca resursele nu se irosesc. În dreapta sus se poate vedea cantitatea de resurse ce poate fi stocată, precum şi cantitatea curentă existentă în magazie. | ||
[[Fișier:Resurse.jpg]] | [[Fișier:Resurse.jpg|center]] | ||
Numărul din dreapta arată câte resurse pot fi stocate, din fiecare categorie. În acest exemplu, numărul 1.000 înseamnă că o 1,000 lemn, 1,000 argilă, 1,000 fier pot fi stocate. Numărul din stânga arata câte resurse sunt stocate în acest moment. | Numărul din dreapta arată câte resurse pot fi stocate, din fiecare categorie. În acest exemplu, numărul 1.000 înseamnă că o 1,000 lemn, 1,000 argilă, 1,000 fier pot fi stocate. Numărul din stânga arata câte resurse sunt stocate în acest moment. | ||
Linia 68: | Linia 98: | ||
<tr> | <tr> | ||
<td align="center">[[File:Church_f.png|Prima biserică|link=Prima biserică]]<br/> [[Prima biserică]]</td> | <td align="center">[[File:Church_f.png|Prima biserică|link=Prima biserică]]<br/> [[Prima biserică]]</td> | ||
<td>Biserica întăreşte credinţa locuitorilor din satele învecinate. Prima biserică poate fi construită numai o singură dată | <td>Biserica întăreşte credinţa locuitorilor din satele învecinate. Prima biserică poate fi construită numai o singură dată. Trupele acestui sat şi a satelor care sunt sub influenţa bisericii, vor lupta mai prost fără biserică.</td> | ||
</tr> | </tr> | ||
<tr> | <tr> | ||
Linia 118: | Linia 148: | ||
<td>Zidul îţi apără satul de trupe străine. Prin construcţia zidului îţi îmbunătăţeşti puterea de apărare a pământului şi a trupelor.</td> | <td>Zidul îţi apără satul de trupe străine. Prin construcţia zidului îţi îmbunătăţeşti puterea de apărare a pământului şi a trupelor.</td> | ||
</tr> | </tr> | ||
<tr> <td align="center">[[File:Watchtower_3.png|74px|Turnul de veghe|link=Turnul de veghe]]<br/> [[Turn de veghe]]</td> | |||
<td>Turnul de veghe este o adăugare complet nouă în cadrul satelor, nu va înlocui nicio clădire. Este un instrument ce va ajuta atât jucătorii experiementați cât și pe cei noi prin filtrarea informațiilor, în mod special în partea a doua a jocului. Pe scurt, el va detecta atacurile ce sosesc și le va nota în mod automat cu cele mai importante informații..</td> | |||
</tr> | |||
</table><br /> | </table><br /> | ||
== Sate Speciale== | |||
[[Fișier:Barbar.jpg|left]] [[Fișier:Bonus.jpg|right]] | |||
Pe lângă satele aflate în posesia jucătorilor, pe hartă se regasesc sate de culoare gri. Aceste sate se numesc sate de barbari, care sunt de la începutul lumii, sau sate abandonate de jucători. Există, de asemenea, sate bonus. Aceste sate au o bordură specială galben pe hartă. | |||
Pe hartă, puteţi recunoaşte satele după numele lor: "sate de barbari" sau după culoarea lor gri. Moralul împotriva acestor sate de barbari este întotdeauna de 100%. | |||
Începând cu versiunea de joc 4.0, apar satele bonus. Acest sate bonus au proprietăți speciale. Fiecare sat are doar un bonus şi se aplică numai pentru acel sat. | |||
'''Sate bonus simple (lumi 4, 5, 6, 7, 9):'''<br> | |||
*10% mai mare productia de lemn;<br> | |||
*10% mai mare producţia de argilă;<br> | |||
*10% mai mare producţiei de fier;<br> | |||
*10% mai multă populaţie;<br> | |||
*10% producție mai rapidă în cazarmă;<br> | |||
*10% producție mai rapidă în grajd;<br> | |||
*33% producție mai rapidă în atelier;<br> | |||
*3% producţia mărită de resurse (toate resursele).<br> | |||
'''Sate bonus îmbunătăţite (incepând cu lumea 10):<br>''' | |||
*100% mai mare productia de lemn;<br> | |||
*100% mai mare producţia de argilă;<br> | |||
*100% mai mare producţiei de fier;<br> | |||
*10% mai multă populaţie;<br> | |||
*33% producție mai rapidă în cazarmă;<br> | |||
*33% producție mai rapidă în grajd;<br> | |||
*50% producție mai rapidă în atelier;<br> | |||
*30% producţia mărită de resurse (toate resursele).<br> | |||
*50% mai multa capacitate de stocare și negustori;<br> |
Versiunea curentă din 26 octombrie 2016 12:56
Primii paşi
La început ai nevoie în primul rând de: resurse. Tăietorii de lemne produc lemn, mina de argilă produce argilă şi cea de fier produce fier. Cu cât construieşti aceste clădiri mai departe, cu atât mai mare îţi va fi şi producţia. În primele zile este important să-ţi construieşti minele.
Pe lângă producţia de resurse trebuie să te gândeşti şi la asigurarea acestora faţă de duşmanii care doresc să le fure. Pentru acest caz îţi este de foarte mare ajutor ascunzătoarea. Cu cât mai înalt nivelul ascunzătorii, cu atât mai multe resurse se pot depozita în ea şi nu pot fi găsite de trupele duşmane. Trebuie să te foloşeşti de acestă posibilitate mai ales dacă vezi că ai jucători puternici in preajma ta. In plus de asta ar fi bine să-ţi construieşti un zid. Deja câteva nivele construite la zid, în perioada de început, te pot ajuta pentru a produce daune mari agresorilor.
După ce aţi asigurat o bună bază de producţie a resurselor, puteţi începe producţia de trupe, precum şi schimbul de resurse. În Cazarmă (pentru care aveţi nevoie de Clădirea principală la nivelul 3) puteţi începe recrutarea de lăncieri. Aceşti luptători nu sunt trupe de atac foarte eficiente, dar pot fi foarte folositori la atacurile asupra jucătorilor mici sau asupra satelor părăsite, din stadiul de început al unei lumi.
Dacă sunteţi adeptul schimburilor de resurse, atunci va trebui să construiţi Târgul (pentru care sunt necesare Cladirea principală nivelul 3 şi Magazia nivelul 2). Aici puteţi vizualiza ofertele celorlalţi jucători, prin care puteţi face schimb cu resursele pe care le aveţi în exces. De asemenea, aici puteţi crea propriile oferte de resurse.
Trebuie, de asemenea, să căutaţi să intraţi într-un Trib. Întotdeauna este mai eficient să atacaţi şi să vă apăraţi în grup. Şi este şi o bună ocazie de a cunoaşte alţi jucători...
Privirea generală asupra satului
Privirea generală asupra satului oferă multe informaţii despre satul dvs., afişate pe o singură pagină. Se pot vizualiza mărimea clădirilor, producţia curentă de resurse, propriile trupe, precum şi mişcările de trupe. Privirea clasică asupra satului si privirea grafică pot fi interschimbate. Privirea clasică este recomandată atunci când dispuneţi de o conexiune la Internet înceată. Dacă dispuneţi de Cont Premium, aveţi multe facilităţi suplimentare, cum ar fi: producţia clădirilor, numărul de negustori disponibili, precum şi timpul rămas până când magazia este plină.
O noutate adusă Privirii Generale odată cu această versiune este aceea de a sublinia satul în care va aflaţi cât şi satul unde mouse-ul se află în acel moment.
POZA
Privirea Generală - Clădiri
În versiunea 6.5 am introdus posibilitatea de a upgrada clădirile direct din Privirea Generală-Clădiri. Pe baza succesului avut cu această implementare, pentru acest update am introdus şi posibilitatea de a demola clădirile, anula comenzile şi de a aranjă ordinea construirii lor, oferind utilizatorilor de Cont Premium funcţionalitate care rivalizează cu funcţionalitatea oferită de Clădirea Principală
Privire generală - Cercetare
În 7.0 am implementat cercetarea unităţilor într-un mod similar ca şi upgradarea clădirilor din Privirea Generală - Clădiri. Este simplu, eficace şi salvează o grămadă de timp ca şi utilizator de Cont Premium
Am făcut acest sistem compatibil cu cele 3 tipuri ce cercetare valabile în joc. Pe lumi care foloseşte cercetarea simplificată tot ce trebie să facă jucătorul este să apese pe punct pentru a începe cercetarea şi dacă între timp se răzgândeşte poate să anuleze cercetarea de pe aceiaşi pagină. Pe lumile care folosesc cercetarea având un sistem de 4 sau 10 nivele, puteţi upgrada, reduce sau anula cercetarea din Privire Generală - Cercetare.
Sisteme de cercetare
Simplă: O unitate poate să fie cercetată o singură dată pe un sat, după care se poate recruta 3 nivele: O unitate poate să fie cercetată până la nivelul 3, cu nivelul 1 fiind nevoie să recrutaţi această unitate. Cercetând în continuare această unitate, face ca puterea de luptă/apărare să îi crească. Fiecare sat are 15 unităţi date spre a fi cercetate. De asemenea, mai are denumirea de Cercetare având 4 nivele (0,1,2,3) 10 nivele: La fel ca mai sus, singura diferenţă fiind cercetarea care urcă până la nivelul 10 şi lipsa condiţiilor de recrutare
Privire Generală - trupe
Găsirea satelor unde se pot produce nobili cu un cost redus sau care nu au nici un nobil dat spre creere va fi de acum un pic mai rapidă cu adăugarea simbolului "+" la Privirea Generală - Trupe. Veţi avea mai multe informaţii despre acel sat începând de acum decât în versiunile anterioare. Nobili cu cost redus? Ce? Pe lumi care au această opţiune activă, un nobil pierdut într-o acţiune ofensivă poate fi dat spre a fi creat la un cost mai mci decât costul iniţial.
Privirea Generală - Grupe
S-a adăugat o nouă coloană care arată câte puncte are satul respectiv, putând lua astfel o decizie mai uşoară despre acel sat - în ce grupă ar trebui să fie. S-a introdus, de asemenea, sortarea satelor în funcţie de punctaj
Schimbă numele satului
Numele satului se poate schimba din clădirea principală. În stânga jos, sub clădiri, se poate vizualiza numele curent al satului, care se poate edita.
Construieşte clădiri
Dacă doreşti să construieşti o clădire, trebuie să apeşi pe clădirea principală şi acolo pe "Extindere la nivelul X". Se necesită întotdeauna o anumită cantitate de lemn, argilă şi de fier. Cantitatea necesară depinde de clădirea aleasă şi de nivel. Cu cât mai mare nivelul, cu atât mai multe materii prime sunt necesare pentru extindere.
Unele clădiri, necesită un anumit nivel de dezvoltare a altor clădiri. De exemplu poţi construi Piaţa centrală, numai dacă ascunzătoarea a atins un anumit nivel de extindere. În Clădirea principală găseşti pe lângă materii prime şi aceste condiţii, pentru extinderea unei clădiri.
Dacă aveţi un cont premium, aveţi posibilitatea de a creste nivelul cladirilor, făra a mai accesa cladirea principala. În partea de sus regăsiți Extinde clădirile. Odata ce ați apasa în dreptul clădirilor apare un mic cioca, nu trebuie decât să apăsați pe cladirea care urmează a fi updatată. (vezi dreapta)
Resurse
Pentru a antrena trupe, ai nevoie de resurse. Primeşti automat resurse, ca urmare a producţiei minelor (de lemn, argilă şi fier), chiar dacă nu eşti logat pe cont.
Cantitatea de resurse depinde de mărimea clădirilor de resurse. Este important să construieşti magazia la un nivel mare, pentru a fi sigur ca resursele nu se irosesc. În dreapta sus se poate vedea cantitatea de resurse ce poate fi stocată, precum şi cantitatea curentă existentă în magazie.
Numărul din dreapta arată câte resurse pot fi stocate, din fiecare categorie. În acest exemplu, numărul 1.000 înseamnă că o 1,000 lemn, 1,000 argilă, 1,000 fier pot fi stocate. Numărul din stânga arata câte resurse sunt stocate în acest moment.
Clădiri
Clădirea principală |
În clădirea principală pot fi construite clădiri noi sau îmbunătăţite clădirile existente. Cu cât mai înalt nivelul, cu atât mai repede pot fi construite clădiri noi. În momentul în care clădirea principală a atins nivelul 15, ai posibilitatea să demolezi clădiri. |
Cazarmă |
În cazarmă îţi poţi recruta infanteria. Cu cât este mai înalt nivelul de extindere al cazarmei, cu atât mai repede poţi să-ţi instruieşti trupele. |
Grajd |
În grajd îţi poţi instrui călăreţi. Cu cât este mai înalt nivelul grajdului, cu atât mai repede îţi poţi instrui trupele. |
Atelier |
În atelier îţi poţi fabrica maşinile de război. Cu cât este mai ridicat nivelul de dezvoltare al atelierului, cu atât mai repede îţi poţi instrui trupele. |
Biserică |
Biserica întăreşte credinţa locuitorilor din satele învecinate. Trupele acestui sat şi a satelor învecinate care sunt sub influenţa bisericii, vor lupta mai prost fără biserică. |
Prima biserică |
Biserica întăreşte credinţa locuitorilor din satele învecinate. Prima biserică poate fi construită numai o singură dată. Trupele acestui sat şi a satelor care sunt sub influenţa bisericii, vor lupta mai prost fără biserică. |
Curte nobilă |
În curtea nobilă poţi crea generaţii de nobili, cu care poţi cuceri alte sate. |
Fierărie |
În fierărie se cerceteză şi se îmbunătăţesc armele. Cu cât mai înalt nivelul de dezvoltare al fierăriei, cu atât mai bine poţi perfecţiona armele. Pe de altă parte se şi scurtează perioada de inovaţie. |
Piaţa centrală |
În piaţa centrală se întîlnesc soldaţii tăi. Aici poţi da comenzile de atac şi îţi poţi stabili trupele. |
Statuie |
Locuitorii satului aduc la statuie omagii Paladinului. Dacă Paladinul cade în luptă, aici ai posibilitatea să numeşti un soldat ca nou Paladin. |
Târg |
La târg poţi negocia cu alţi jucători sau le poţi trimite materii prime. |
Tăietori de lemne |
Tăietorii de lemne lucrează în păduri dese în afara satului tău, taie lemnul masiv, necesar pentru construcţia coloniei tale cât şi pentru înarmarea oştirii tale. Cu cât mai înalt nivelul de dezvoltare a tăietorilor de lemne, cu atât mai mult lemn poate fi produs. |
Mina de argilă |
În mina de argilă muncitorii tăi exploatează argila necesară pentru construcţia satului tău. Cu cât mai înalt nivelul, cu atât mai multă argilă va fi prelucrată. |
Mina de fier |
În mina de fier muncitorii tăi exploatează fierul necesar pentru război. Cu cât creşte nivelul minei, cu atât mai mult fier se produce. |
Fermă |
Ferma îţi aprovizionează muncitorii şi trupele cu hrană. Fără extinderea fermei nu-ţi poate creşte nici satul. Cu cât mai înalt nivelul fermei, cu atât mai mulţi locuitori pot fi aprovizionaţi. |
Magazie |
În magazie pot fi depozitate materiile prime produse. Cu cât mai înalt nivelul magaziei, se măreşte şi capacitatea de depozitare a materiilor prime. |
Ascunzătoare |
În beci se ascund materiile prime, pentru ca duşmanii să nu le poată jefui. Nici spionii străini nu au posibilitatea să descopere câte materii prime se găsesc în ascunzătoare. |
Zid |
Zidul îţi apără satul de trupe străine. Prin construcţia zidului îţi îmbunătăţeşti puterea de apărare a pământului şi a trupelor. |
Turn de veghe |
Turnul de veghe este o adăugare complet nouă în cadrul satelor, nu va înlocui nicio clădire. Este un instrument ce va ajuta atât jucătorii experiementați cât și pe cei noi prin filtrarea informațiilor, în mod special în partea a doua a jocului. Pe scurt, el va detecta atacurile ce sosesc și le va nota în mod automat cu cele mai importante informații.. |
Sate Speciale
Pe lângă satele aflate în posesia jucătorilor, pe hartă se regasesc sate de culoare gri. Aceste sate se numesc sate de barbari, care sunt de la începutul lumii, sau sate abandonate de jucători. Există, de asemenea, sate bonus. Aceste sate au o bordură specială galben pe hartă.
Pe hartă, puteţi recunoaşte satele după numele lor: "sate de barbari" sau după culoarea lor gri. Moralul împotriva acestor sate de barbari este întotdeauna de 100%.
Începând cu versiunea de joc 4.0, apar satele bonus. Acest sate bonus au proprietăți speciale. Fiecare sat are doar un bonus şi se aplică numai pentru acel sat.
Sate bonus simple (lumi 4, 5, 6, 7, 9):
- 10% mai mare productia de lemn;
- 10% mai mare producţia de argilă;
- 10% mai mare producţiei de fier;
- 10% mai multă populaţie;
- 10% producție mai rapidă în cazarmă;
- 10% producție mai rapidă în grajd;
- 33% producție mai rapidă în atelier;
- 3% producţia mărită de resurse (toate resursele).
Sate bonus îmbunătăţite (incepând cu lumea 10):
- 100% mai mare productia de lemn;
- 100% mai mare producţia de argilă;
- 100% mai mare producţiei de fier;
- 10% mai multă populaţie;
- 33% producție mai rapidă în cazarmă;
- 33% producție mai rapidă în grajd;
- 50% producție mai rapidă în atelier;
- 30% producţia mărită de resurse (toate resursele).
- 50% mai multa capacitate de stocare și negustori;