Spion
Spionul se furişează în satele duşmane pentru a aduna informaţii preţioase.
Costuri | Populaţie | Viteză | Capacitate de transport |
---|---|---|---|
50 50 20 | 2 | 9 minute pe câmp | 0 |
Research
Pe lumi cu Sistem simplu de cercetare activ:
Putere de atac | 0 |
Apărare în general | 2 |
Apărare - cavalerie | 1 |
Apărare - arcaşi | 2 |
Costuri de cercetare: | 560 480 480 |
Pe lumi cu Sistemul de cercetare pe trei nivele activ:
Nivel de cercetare | Costuri de cercetare | |||
---|---|---|---|---|
1 | 560 480 480 | 0 | 2 | 1 |
2 | 2240 1920 1920 | 0 | 3 | 1 |
3 | 8960 7680 7680 | 0 | 3 | 1 |
Varianta 1 - clasic - spionii vad doar trupele din sat ( fara deplasare ) Varianta 2 - spionaj normal - spionii vad cladiri, resurse, trupe ( mai putin deplasarea ), in functie de numarul de spioni supravietuitori. Deplasarea poate fi vazuta in cazul in care exista arme la paladin ( telescopul lui Kalid ). Varianta 3 - spionaj 1:1 - spionii vad cladiri, resurse, trupe ( inclusiv deplasarea daca supravietuiesc peste 90% din spioni, vad doar cladiri daca supravietuiesc intre 70 si 90% si doar trupe daca supravietuiesc mai putin de 70% ), factorul 1:1 inseamna ca la 100 spioni in atac versus 100 spioni in aparare, vor muri toti (raport rosu) - numarul minim de spioni care pot aduce "rezultate" in acest caz este de 4, inclusiv pe sate barbare, daca sunt mai putini, vor muri, 1, 2, 3 sau chiar toti functie de moral/noroc. ( este o varianta a spionajului normal ). Varianta 4 clasic - spionii nu vad deplasarea ( colaborat cu cercetarea pe 3 niviele ) - spionii vad cladiri, resurse si trupe prezente in sat, in functie de nivelul de cercetare, dar nu vor vedea deplasarea chiar daca sunt cercetati la nivel 3.