Ajutor Android

De la Tribalwars Wiki RO
Versiunea din 5 aprilie 2016 11:51, autor: Rakanishu (discuție | contribuții) (Pagină nouă: **'''Care sunt cerințele minime de sistem necesare pentru a juca Tribal Wars?<br><br> ''' *ARMv7 procesor<br> *min. 256MB RAM<br> *min. Android versiunea 2.3<br> *23MB spațiu int...)
(dif) ← Versiunea anterioară | Versiunea curentă (dif) | Versiunea următoare → (dif)
Jump to navigation
    • Care sunt cerințele minime de sistem necesare pentru a juca Tribal Wars?

  • ARMv7 procesor
  • min. 256MB RAM
  • min. Android versiunea 2.3
  • 23MB spațiu intern liber

    • Nu pot găsi / Instala aplicația.

În cazul în care dispozitivul nu îndeplinește cerințele minime, nu va fi capabil de a rula Tribal Wars app. În cazul în care puteți găsi aplicația, dar nu se poate instala, acest lucru înseamnă lipsă de spațiu liber pe dispozitiv. Vă rugăm să verificați spațiul disponibil și încercați să ștergeți datele neutilizate pentru a putea instala aplicația Tribal Wars.

    • Nu mă pot loga


  • Verificați conexiunea la internet. Trebuie să aveți o conexiune stabilă la internet pentru a rula aplicația și vă conectați. De asemenea, verificați că ați selectat serverul de limbaj corect pe care v-ați înregistrat un cont de joc.
  • Dacă ați folosit o sesiune de 'Joacă acum', va trebui să accesați această sesiune făcând clic pe butonul "Continuați jocul".

  • Dacă acest lucru nu vă ajută, vă rugăm să verificați managerul de aplicație în setările Android. Acolo puteți șterge datele aplicației Tribal Wars app. ATENȚIE: Nu ștergeți datele aplicației, dacă nu v-ați înregistrat încă contul dvs. prin linkul ”Joacă acum”!


    • Nu pot descărca aplicația! Primesc mesajul, "Aplicația nu este disponibilă pentru țara ta."

  • Asigurați-vă că nu aveți pornită nicio aplicație care schimba locația în timp ce încearcați să descărcați Aplicația.


    • Nu primesc push notifications.

  • Doar un singur dispozitiv Android poate primi push notificări în același timp, care este cel conectat ultimul la cont.

De ce primesc mesajele cu întârziere?
Asigurați-vă că aveți o conexiune la internet foarte bună
Asigurați-vă că telefonul dvs. are o conexiune la internet bună. Puteți verifica acest lucru dacă deschideți navigatorul / browser și accesați o pagină de web. În cazul în care aveți probleme legate de conexiunea la internet încercați acești pași.
Dacă pagina de web se deschide, dar TribalWars app nu merge, va trebui să contactați operatorul dvs. de telefonie mobilă precum și pe administratorul de sistem și să vă asigurați că setările de APN și de router sunt configurate corect și permit conexiuni pentru non-web și socket.
Asigurați-vă că opțiunea Restricționați datele de fundal nu este activată Vă rugăm să vă asigurați că opțiunea Restricționați datele de fundal nu este activată pentru TribalWars app și pentru Google Services.
Accesați Setări de pe telefonul dvs. Mergeți la Utilizarea datelor.
Rulați în jos și deschideți utilizarea datelor pentru Tribalwars app.
Rulați în jos și asigurați-vă că opțiunea Restricționați datele de fundal nu este bifată.
Repetați pașii de mai sus și pentru Google Services.
În plus, vă puteți asigura că opțiunea Restricționați datele de fundal nu este bifată la secțiunea Utilizarea datelor > Buton Meniu.
Este posibil să fie nevoie să schimbați aceste setări de notificare doar pentru Tribalwars App
Deschideți Tribalwars app. Apăsați buton Meniu.
Apăsați Setări > Notificări.
În acest meniu, aveți opțiunile Notificări mesaje și Notificări grup. Configurați aceste setări după placul dvs.
Dacă în continuare aveți probleme cu primirea mesajelor Vă recomandăm următorii pași:
Reporniți telefonul (Închideți și deschideți).
Încercați un alt tip de conexiune. Dacă sunteți conectat/ă la o rețea Wi-Fi, încercați Date Mobile sau viceversa.
Resetați preferințele pentru aplicații, accesând Setări > Aplicații > Buton Meniu > Resetați preferințe aplicații.
Asigurați-vă că ați lăsat telefonul conectat la o sursă de alimentare (pentru a preveni activarea modului economie) în momentul în care sunteți conectat la o rețea Wi-Fi, în loc de date mobile.
Deconectați-vă de pe TribalWars Web accesând Tribalwars > Buton Meniu > TribalWars web > Deconectați toate sesiunile.
Încercați să instalați Push Notifications Fixer și/sau DNSet pe dispozitivul dvs. pentru a vedea dacă acest lucru va îmbunătăți situația.
Dacă de regulă folosiți Wi-Fi, verificați opțiunea mod inactiv pentru Wi-Fi (Setări > Wi-Fi > Buton Meniu > Avansate > Mențineți Wi-Fi activ) și asigurați-vă că este setat pe Întotdeauna.
Ștergeți și reinstalați Tribalwars app.
Dezinstalați orice aplicație task killer. Acestea pot face ca mesajele să nu fie primite la timp, mai ale când nu aveți aplicația deschisă.
Porniți aplicația Tribalwars app, apăsați Buton Meniu, și deconectați-vă de pe toate conturile (apăsați pe cont, rulați în jos și selectați Deconectare/Sign out). Apoi reporniți aplicația Tribalwars app și autentificați-vă pe toate conturile.

Informații specifice dispozitivului

  • Pentru dispozitivele OS 4.1+
  • Pentru dispozitivele OS 4.3+
  • Pentru dispozitivele OS 4.4+
  • Pentru dispozitivele OS 5.0+
  • Pentru dispozitivele HTC

Accesați Setări > Utilizarea datelor > Buton Meniu și asigurați-vă că opțiunea Sincronizați automat datele este activată.
La Setări > Utilizarea datelor > WhatsApp > Buton Meniu, asigurați-vă că Restricționați datele de fundal nu este bifată.
Asigurați-vă că toate permisiunile pentru Tribalwars app sunt pornite din App Ops.
Asigurați-vă că opțiunea optimizare Wi-Fi este nebifată, accesând Setări > Wi-Fi> Buton Meniu > Avansate > Optimizare Wi-Fi.
Asigurați-vă că ați dezactivat modul prioritate sau că ați permis acces pentru notificările Tribalwars app în modul prioritate.
Încercați să închideți fast boot accesând Setări dispozitiv > Energie > Fast boot (asigurați-vă că această opțiune nu este bifată).
Puteți de asemenea încerca să închideți Modul de economisire a energiei, Modul de economisire extremă a energiei și Modul Inactiv. Asigurați-vă că ați repornit dispozitivul după efectuarea acestor modificări.
Dacă toți pașii enumerați mai sus nu vor fi de ajutor, este posibil să nu puteți primi notificări de la sistemul Google Push sau setările pentru rețeaua de date mobile sau Wi-Fi să nu fie configurate corect.

Aplicația continuă să mă deconecteze în mod neașteptat.

Verificați conexiunea la internet. Trebuie să aveți o conexiune stabilă la internet pentru a rula aplicația și vă conectați. De asemenea, verificați că ați selectat serverul de limbaj corect pe care v-ați înregistrat un cont de joc.

Dacă ați folosit o sesiune de 'Joacă acum', va trebui să accesați această sesiune făcând clic pe butonul "Continuați jocul".
Dacă acest lucru nu vă ajută, vă rugăm să verificați managerul de aplicație în setările Android. Acolo puteți șterge datele aplicației Tribal Wars app. ATENȚIE: Nu ștergeți datele aplicației, dacă nu v-ați înregistrat încă contul dvs. prin linkul ”Joacă acum”!
În cazul în care cele de mai sus nu v-au ajutat să rezolve problema vă rugăm să contactați sistemul nostru de suport astfel încât să vă putem oferi un sprijin cuprinzător și acces la toate datele de cont suplimentare care pot ajuta.
Deschideți sistemul de suport (placeholder text, please translate)
Puteți selecta atunci versiunea și limba pentru jocul pe care îl jucați. Acest mesaj a fost generat automat și răspunsurile nu vor ajunge la noi.

Echipa ta de suport Triburile