Ghid5

De la Tribalwars Wiki RO
Versiunea din 22 noiembrie 2011 10:41, autor: Jackass20 (discuție | contribuții) (→‎Timpul necesar)
(dif) ← Versiunea anterioară | Versiunea curentă (dif) | Versiunea următoare → (dif)
Jump to navigation

Ghidul 5 al începătorului

Apararea 2 2 1

Apararea 2 2 1 reprezinta una dintre cele mai agreate aparari din joc.


Numele acesteia provine de la raportul in care se afla trupele : Lanci : Spade : Arcuri = 2 : 2 : 1

Sau s-ar putea spune faptul ca exista 2x lanci, 2x spade si x arcuri.


Defensiva medie a acestei aparari

DefensivaGeneralaMedie = (2 x DGLanci + 2 x DGSpade + DGArc) / 5

DGM = (2 x 15 + 2 x 50 + 50) / 5

DGM = (30+100+50) / 5

DGM = 180 / 5

DGM = 36


DefensivaCavalerieMedie = (2 x DCLanci + 2 x DCSpade + DCArc) / 5

DCM = (2 x 45 + 2 x 15 + 40) / 5

DCM = (90+30+40) / 5

DCM = 160 / 5

DCM = 32


DefensivaArcasiMedie = (2 x DALanci + 2 x DASpade + DAArc) / 5

DAM = (2 x 20 + 2 x 40 + 5) / 5

DAM = (40+80+5) / 5

DAM = 125 / 5

DAM = 25


Cum se descurca in lupta directa

Apararea 2 2 1 prezinta niste Coeficienti de apare foarte buni 36 32 25

Intr-o lupta cu topoare, din punct de vedere egal numeric si in conditii neutre (moral = 100%, noroc = 0%, zid = 0, biserica de ambele parti) va pierde, insa va face pagube uriase :


Agresor Unitati: 0 0 500 0 0 0 0 0 0 0 0 0

Agresor Pierderi: 0 0 428 0 0 0 0 0 0 0 0 0


Aparator Unitati: 200 200 0 100 0 0 0 0 0 0 0 0

Aparator Pierderi: 200 200 0 100 0 0 0 0 0 0 0 0


Totusi daca zidul are valoare minima de 3, aparatorul castiga avantaj asupra atacatorului, cat timp celelalte conditii sunt neutre :


Agresor Unitati: 0 0 500 0 0 0 0 0 0 0 0 0

Agresor Pierderi: 0 0 500 0 0 0 0 0 0 0 0 0


Aparator Unitati: 200 200 0 100 0 0 0 0 0 0 0 0

Aparator Pierderi: 196 196 0 98 0 0 0 0 0 0 0 0


Intr-o lupta cu cavaleria usoara, din punct de vedere egal numeric si in conditii neutre va pierde, insa va face pagube urise :


Agresor Unitati: 0 0 0 0 0 250 0 0 0 0 0 0

Agresor Pierderi: 0 0 0 0 0 244 0 0 0 0 0 0


Aparator Unitati: 400 400 0 200 0 0 0 0 0 0 0 0

Aparator Pierderi: 400 400 0 200 0 0 0 0 0 0 0 0


Totusi daca zidul are valoare minima de 1, aparatorul castiga avantaj asupra atacatorului, cat timp celelalte conditii sunt neutre :


Agresor Unitati: 0 0 0 0 0 250 0 0 0 0 0 0

Agresor Pierderi: 0 0 0 0 0 250 0 0 0 0 0 0


Aparator Unitati: 400 400 0 200 0 0 0 0 0 0 0 0

Aparator Pierderi: 386 386 0 193 0 0 0 0 0 0 0 0


Intr-o lupta cu cavalerii arcasi, din punct de vedere egal numeric si in conditii neutre va castiga :


Agresor Unitati: 0 0 0 0 0 0 100 0 0 0 0 0

Agresor Pierderi: 0 0 0 0 0 0 100 0 0 0 0 0


Aparator Unitati: 200 200 0 100 0 0 0 0 0 0 0 0

Aparator Pierderi: 177 177 0 88 0 0 0 0 0 0 0 0


In conditii neutre, 2 fulluri, unul ofensiv, celalalt defensiv 2 2 1 :


Agresor Unitati: 0 0 9000 0 0 2500 400 0 0 0 0 0

Agresor Pierderi: 0 0 9000 0 0 2234 256 0 0 0 0 0


Aparator Unitati: 8400 8400 0 4200 0 0 0 0 0 0 0 0

Aparator Pierderi: 8400 8400 0 4200 0 0 0 0 0 0 0 0


Defensiva cauzeaza pierderi uriase la 9000 topoare, 2500 cavalerie si 400 cavalerie arcasa, ramanand doar 1784 populatie in viata de partea atacatorului, adica 8,5%


In conditii neutre cu zidul 20, iar de partea atacatorului 300 berbeci avem :


Agresor Unitati: 0 0 9000 0 0 2500 400 0 300 0 0 0

Agresor Pierderi: 0 0 9000 0 0 2500 400 0 300 0 0 0


Aparator Unitati: 8400 8400 0 4200 0 0 0 0 0 0 0 0

Aparator Pierderi: 5272 5272 0 2636 0 0 0 0 0 0 0 0

Distrugere prin berbeci: Zidul a fost distrus de la nivelul 20 la nivelul 12


Victorie a apararii...Raman 7820 populatie in viata, adica 37,24%


In conditie neutre, acelasi full defensiv, doar altul ofensiv


Agresor Unitati: 0 0 6500 0 0 3000 500 0 0 0 0 0

Agresor Pierderi: 0 0 6500 0 0 2828 352 0 0 0 0 0


Aparator Unitati: 8400 8400 0 4200 0 0 0 0 0 0 0 0

Aparator Pierderi: 8400 8400 0 4200 0 0 0 0 0 0 0 0


Defensiva cauzeaza pierderi uriase la 6500 topoare, 3000 cavaleris si 500 cavalerie arcasa, ramanand doar 1428 populatie in viata de partea atacatorului, adica 6,8%


In conditii neutre cu zidul 20, iar de partea atacatorului 300 de berbeci avem:


Agresor Unitati: 0 0 6500 0 0 3000 500 0 300 0 0 0

Agresor Pierderi: 0 0 6500 0 0 3000 500 0 300 0 0 0


Aparator Unitati: 8400 8400 0 4200 0 0 0 0 0 0 0 0

Aparator Pierderi: 5178 5178 0 2589 0 0 0 0 0 0 0 0


Victorie a apararii...Raman 8055 populatie in viata, adica 38,25%


Cum sa construiesc satu pentru a avea aceasta defensiva

Zidul Nivel 20 = 99 Populatie, 256 puncte

Ascunzatoare Nivel 10 = 8 Populatie, 26 puncte

Magazie Nivel 30 = 0 Populatie, 1187 puncte

Ferma Nivel 30 = 0 Populatie, 989 puncte

Mina de Fier Nivel 30 = 949 Populatie, 1187 puncte

Mina de Argila Nivel 30 = 447 Populatie, 1187 puncte

Taietorii de Lemne Nivel 30 = 326 Populatie, 1187 puncte

Statuia = 10 Populatie, 24 puncte

Cazarma Nivel 24 (Se produc unitati la fel de repede ca la 25) = 256 Populatie, 1060 puncte

Cladirea Principala Nivel 30 (Pentru zid) = 475 Populatie, 1978 puncte

Curte Nobila = 80 Populatie, 512 puncte

Targ Nivel 19 (Cand satul e full, resursele se pierd) = 338 Populatie, 266 puncte

Total = 2988 Populatie(Ramane loc si pentru paladin) si 9859 puncte


Timpul necesar

8400 Lanci = 15 zile 20 ore si 20 minute

8400 Spade = 23 zile 5 ore si 40 minute

4200 Arcasi = 13 zile 22 ore si 50 minute


Total = 53 de zile si 50 minute Doar de pe un singur sat cu cazarma la 24 sau 25 si pentru viteza 1.