Spion: Diferență între versiuni

De la Tribalwars Wiki RO
Jump to navigation
Fără descriere a modificării
Fără descriere a modificării
 
(Nu s-au afișat 2 versiuni intermediare efectuate de alți 2 utilizatori)
Linia 33: Linia 33:
}}
}}


În funcţie de setările lumii respective, de nivelul e cercetare al spionilor si de numărul spionilor care supravieţuiesc în atacul respectiv, pot fi văzute anumite informaţii în satele spionate : spionii nivel 1 - văd trupele + resursele; spionii nivel 2 - vad trupele + resursele + clădirile; spionii nivel 3 - văd trupele + resursele + clădirile + unităţile aflate in deplasare.
Varianta 1 - clasic - spionii vad doar trupele din sat ( fara deplasare )<br><br>
 
Varianta 2 - spionaj normal - spionii vad cladiri, resurse, trupe ( mai putin deplasarea ), in functie de numarul de spioni supravietuitori. Deplasarea poate fi vazuta in cazul in care exista arme la paladin ( telescopul lui Kalid ).<br><br>
Pentru a vedea resursele - trebuie să supravieţuiască mai mult de 50% dintre spionii cu care aţi atacat.
Varianta 3 - spionaj 1:1 - spionii vad cladiri, resurse, trupe ( inclusiv deplasarea daca supravietuiesc peste 90% din spioni, vad doar cladiri daca supravietuiesc intre 70 si 90% si doar trupe daca supravietuiesc mai putin de 70% ), factorul 1:1 inseamna ca la 100 spioni in atac versus 100 spioni in aparare, vor muri toti (raport rosu) - numarul minim de spioni care pot aduce "rezultate" in acest caz este de 4, inclusiv pe sate barbare, daca sunt mai putini, vor muri, 1, 2, 3 sau chiar toti functie de moral/noroc. ( este o varianta a spionajului normal ).<br><br>
Pentru a vedea clădirile - trebuie să supravieţuiască mai mult de 70% dintre spionii cu care aţi atacat.
Varianta 4 clasic - spionii nu vad deplasarea ( colaborat cu cercetarea pe 3 niviele ) - spionii vad cladiri, resurse si trupe prezente in sat si deplasarea, in functie de nivelul de cercetare ( 1,2,3 )<br>
Pentru a vedea unităţile aflate in deplasare - trebuie să supravieţuiască mai mult de 90% dintre spionii cu care aţi atacat.

Versiunea curentă din 13 ianuarie 2016 07:05

Spion

Spionul se furişează în satele duşmane pentru a aduna informaţii preţioase.

Costuri Populaţie Viteză Capacitate de transport
Wood: 50 Clay: 50 Iron: 20 Pop.png 2 9 minute pe câmp 0

Research

Cerințe: Grajd (Nivel 1)

Pe lumi cu Sistem simplu de cercetare activ:

Putere de atacAtt.png 0
Apărare în generalDef.png 2
Apărare - cavalerieDef cav.png 1
Apărare - arcaşiDef archer.png 2
Costuri de cercetare:Wood: 560 Clay: 480 Iron: 480

Pe lumi cu Sistemul de cercetare pe trei nivele activ:

Nivel de cercetare Costuri de cercetare Offensive strength General defense Cavalry defense
1 Wood: 560 Clay: 480 Iron: 480 0 2 1
2 Wood: 2240 Clay: 1920 Iron: 1920 0 3 1
3 Wood: 8960 Clay: 7680 Iron: 7680 0 3 1

Varianta 1 - clasic - spionii vad doar trupele din sat ( fara deplasare )

Varianta 2 - spionaj normal - spionii vad cladiri, resurse, trupe ( mai putin deplasarea ), in functie de numarul de spioni supravietuitori. Deplasarea poate fi vazuta in cazul in care exista arme la paladin ( telescopul lui Kalid ).

Varianta 3 - spionaj 1:1 - spionii vad cladiri, resurse, trupe ( inclusiv deplasarea daca supravietuiesc peste 90% din spioni, vad doar cladiri daca supravietuiesc intre 70 si 90% si doar trupe daca supravietuiesc mai putin de 70% ), factorul 1:1 inseamna ca la 100 spioni in atac versus 100 spioni in aparare, vor muri toti (raport rosu) - numarul minim de spioni care pot aduce "rezultate" in acest caz este de 4, inclusiv pe sate barbare, daca sunt mai putini, vor muri, 1, 2, 3 sau chiar toti functie de moral/noroc. ( este o varianta a spionajului normal ).

Varianta 4 clasic - spionii nu vad deplasarea ( colaborat cu cercetarea pe 3 niviele ) - spionii vad cladiri, resurse si trupe prezente in sat si deplasarea, in functie de nivelul de cercetare ( 1,2,3 )