ArmePaladin
Pentru a instrui un paladin este nevoie de construirea unei statui. Un sat poate avea doar un paladin. Mai jos sunt descrise armele paladinului, ele sunt valabile doar pentru anumite lumi.
Flama lui Aletheia
Mareste puterea de distrugere a catapultei cu 100%. Incepand cu Lumea 10, mareste si puterea de aparare de 10 ori.
Banner Baptist
Cavalerie grea: Măreşte puterea de atac cu 30% şi cu 20% în apărare.
Toporul lui Thorgard
Luptător cu toporul: Măreşte puterea de atac cu 30% şi cu 20% în apărare.
Telescopul lui Kalid
Spionii văd în orice caz toate trupele din afară.
Lancea lui Mieszko
Cavaleria uşoară: Măreşte puterea de atac cu 30% şi cu 20% în apărare.
Luceafarul lui Carol
Măreşte puterea de distrugere a berbecilor cu 100%.
Halebardă
Lăncier: Măreşte puterea de atac cu 30% şi cu 20% în apărare.
Arbaleta lui Nimrod
Arcaş calareţ: Măreşte puterea de atac cu 30% şi cu 20% în apărare.
Arcul lui Edward
Arcaş: Măreşte puterea de atac cu 30% şi cu 20% în apărare.
Sceptrul lui Vasco
Nobilimea coboară adeziunea unui sat duşman cu cel puţin 30.
Camera de Arme
Dupa ce va gasi Paladinul toate armele Camera de Arme va arata cam asa:
_____________________________________________________________________________________________________
1. Trupele trimise ca sprijin (nu este valabila in atac) insotite de paladin, se deplaseaza cu viteza acestuia indiferent care este cea mai lenta unitate din componenta (cu excepţia anumitor lumi).
2. Daca un paladin se afla intr-un sat ca sprijin si are un obiect ce da bonus de aparare, va influenta toate trupele aflate in satul respectiv, indiferent de provenienta. Acelasi bonus nu se acumuleaza, dintre 2 paladini cu obiecte ce ofera bonus pentru aceeasi unitate, numai 1 va avea efect. (valabil pe lumile cu arme de paladin si sate bonus)
3. Daca un sat are mai multi paladini, fiecare cu un anumit bonus, toti vor avea efect asupra trupelor aflate in sat, respectandu-se conditia de la 2.
4. Daca un grup de spioni in atac este insotit de paladin (cu telescopul lui kalid, valabil pe lumile cu arme de paladin si sate bonus), atunci: - atacul se deplaseaza la viteza paladinului (valabil pe orice lume cu paladin) - paladinul poate omori spioni si alte trupe de la dusman daca acesta are putina defensiva - paladinul poate fura resurse daca satul nu contine trupe (valabil pe orice lume cu paladin) - paladinul nu moare decat daca mor toti spionii ce il insotesc (e suficient sa supravietuiasca 1 spion si supravietuieste si paladinul)
5. Daca un paladin insoteste un nobil in atac (cu sceptrul lui vasco, valabil pe lumile cu arme de paladin si sate bonus): - nobilul scade adeziunea intre 30-35 - atacul merge la viteza nobilului
- Mutarea paladinului de la un sat la altul se face dand click in satul destinatie, la statuie, pe link-ul de mutare a paladinului. Transferul cere 10 populatie liber in satul destinatie si dureaza la fel de mult cat necesita refacerea paladinului (daca ar fi murit, sau daca nu a fost inca creat). Prin aceasta metoda paladinul va fi relocat in acel sat si va putea indeplini comenzi (atac/sprijin) de acolo. Daca ar fi fost mutat printr-o simpla comanda de sprijin in satul destinatie, atunci el doar va adauga bonus-urile si va contribui la aparare, singura comanda pe care o va mai putea indeplini va vi retragerea trupelor/trimite inapoi.
- Experienta creste cu 3% pe zi pe servere cu viteza 1(daca viteza ar fi 2, atunci ar creste cu 6%) daca jucatorul este activ (intra in joc). Jucatorul primeste bonus la exp paladinului cu cat are mai multe pcte la inamici invinsi, momentan nu imi sunt cunoscute cifrele exacte.
Cand ajungi cu experienta la 100%, atunci paladinul tau gaseste un nou artefact (chiar si daca se afla in sat, fara sa atace un alt sat)
- Echiparea paladinului cu un artefact se face dand click pe artefactul dorit in camera de arme.